Vilken bil ska man köpa?

Hej!
2 vuxna och 2 barn 2-3år gamla!
Vilken bil ska man köpa leasa om man ska hoppa över till el? :joy:
Super svår fråga men om någon sitter med typ samma familj och hittat en bra lösning så skriv gärna!

Välkommen

Om du läser lite olika trådar här ska du säkert hitta flera olika svar på din fråga

Sök och du skall finna

Vi kan hjälpa dig söka om du är mer specifik med behob och värderingar.

En MG4 t.ex är nog svårslagen rent ekonomiskt.

Vad säger folk om man säger zeekr 001? :face_with_peeking_eye:

Schysst bil säger jag.

Ja kollar man runt och ser på youtube så är det inte många som säger något negativt. :star_struck:

Både Peter och jag hämtar upp Zeekr 001 nästa vecka så kommer komma reportage om den i podden snart. Det stora problemet med bilen verkar vara den svenska organisationen som är väldigt… frånvarande verkar det som. Det är många kunder som klagar på support, på fel i garantivillkor, inga svar vid frågor osv. Jag läste en kommentar i Zeekr Sverige-gruppen på Facebook från en ägare som var väldigt tydlig med att kunder idsg är beta-testare och att man väntar på varje ny uppdatering för att hoppas att ett par saker ska lösa sig. Det ska bli intressant att testa den och se vad den går för. Baserat på mitt test av Zeekr X så är jag inte förvånad över det jag hört från kunder.

Jaha! Spännande då väntar jag in lite info ifrån er!
Blir det någon film på youtube oxå? Grymt kul att kolla när ni går igenom :star_struck:

Kan inte svara för Peter men jag kommer göra videos på den :slight_smile:

Tänk om du hade varit en youtuber som inte gör videos, där snackar man nydanande. :grin:

2 gillningar