Vi funderar på att beställa en ID Buzz 2025 års modell, men kan vänta på 2026:an. Hittar ingen information om (eller läckor om) vad som kan förväntas från årsmodell -26. Någon som vet eller kan visa oss vidare?
Ganska tyst om 2026 ID.BUZZ men håll lite koll på nya e-Caravelle om dom under 2026 kommer i California edition och vad dom får för mjuk och hårdvaru uppdateringar som med största säkerhet följer med över till ID.BUZZ annars NO News…
Tack för tipset! Ska följa det spåret.
Det där är inte nya e-Caravelle utan en hybrid/bensin/diesel Caravelle California Edition så det är ointressant för den här tråden
Vi får nog vänta åtminstonde ett år på California Edition av nya e-Caravelle
Frågan gällde el till el på laddhybrid versionen . Det hade ju gått att svara på , oavsett modell . Charmigt att det hålls så hårt på trådarna ? . Men det var väl skoj att få anmärka kan jag tro . Skapa en särskild tråd för frågan hoppar jag nog över , så viktigt var det inte . Mest nyfiken . 12 V 3000 W ?
Inte alls menat så men det kan bli ganska fel när @MagnusS frågar i sin tråd specifikt om ID.BUZZ och en skärmdump om ICE Caravelle California är postad vi vill ju inte ställa till det för honom
Menade inte att trampa på tårna snarare förtydliga
Äpplen & Päron
Kan bara tillägga att ID.BUZZ är skitcool och oväntat trevlig att ratta givet höjd och tyngd. Fint chassi. (gillar inte SUV så ni fattar att detta är bra betyg)
Mitt misstag, bad Chat GPT göra en bild av ID Buzz i vackert fjordlandskap - ber om ursäkt för eventuell förvirring!