BMW i7 M70 xDrive

För ett tag sedan i hamnen sprang jag på krögaren på Michelin krogen runt hörnet från mig Vi har två gemensamma passioner Mat & Bilar konversationen började med mat men gick snabbt över till bilar han sa att deras Client Pickup Service BMW i7 M70 xDrive skulle tillbaka och om jag ville låna den över dagen innan den gick tillbaka TACK Han själv kör en BMW iX2 har tidigare berättat om deras fram och tillbaka med BMW om en passande bil först blev det en i7 740 laddhybrid som han tyckte passade illa med krogens image då fick dom en iX men han tyckte (precis som Lundell) att den var anskrämlig och ville inte att kunder skulle behöva åka i den Till förra säsongen fick dom en i7 M70 xDrive men efter en säsong har dom kommit fram till att en bil som bara kan ta 3 personer inte passar för dom flesta sällskap är 2 4 eller 6 personer Vi har pratat om ID.BUZZ LWB och han har varit i kontakt med Volkswagen så kanske det blir av i sommar Just nu hämtas kunder i en svart custombyggd MB Sprinter

BMW i7 M70 xDrive mörkmörkgrön utsida tobacco läder och mörktträ insida otroligt vacker kombo När jag glider ner i förarstolen ställer in den och backar ut från parkeringen är jag tillbaka på tidigt 80-tal när jag körde Rolls Royce och Cadillac limousine i Newport Beach ljudsystemet är helt otroligt man vill bara spela Miles Davis ett lätt tryck på gasen och vi rullar ut på Vackraste Vägen som är precis lika bred som bilen väl ute på Kustvägen ger ett lätt tryck en ljudlös mäktig acceleration och så är vi uppe i 150 km/h Bilen är stor men känns smidig och det känns tydligt när man rullar genom kustbyarna på Österlen Svårparkerad i ICA garaget och när jag kom ner var det en klunga EPA ungar runt den beundrande Körde ut på Stenshuvud och flyttade tillbaka i baksätet det är här man ska sitta och lyssna på The Köln Concert med Keith Jarrett en otrolig upplevelse

Jo det finns skärmar framför förare och mot mitten och sen finns det skärmar i varje bakdörr den här hade inte den nerfällbara wide screen I baksätet men vem behöver skärmar med en ljudanläggning som denna

BMW i7 M70 xDrive är inte en drivers car det är en driven car visst gör man många och långa resor er på kontinenten så är den säkert helt otrolig att färdas i men för Österlenska byar är den bara för stor

En dag i den förgyllde mitt liv…

1 gillning