Avsnitt 76: Regn är inget bra - Inte ens i Göteborg

Handelsbanken är alltså en av bankerna som funkar.

Grattis till bilen, Christoffer. Efter 1800 mil kan jag intyga att det är en väldigt bra bil. Laddkabeln får plats under golvet om man är noggrann :wink:

Filhållaren (steg 2) klarar jag mig utan. Rättare sagt, den använder jag aldrig. Oerhört petig med att man ska hålla i ratten och styra. Jag förstår inte vitsen med det. Min säljare kryssade i Driving assistant Pro utan att fråga, i princip. Jag sa inte emot utan tänkte att de räknar nog det som ”standard ”. Men jag saknar Audis navigation.

Endast sommarspecial, den ordinarie podden är pausad på obestämd tid.

Tack :slight_smile: Laddkabeln har jag låtit stå i sidofacket i bak, inte så att jag behöver maximalt med utrymme när jag är själv :slight_smile:

Hmm, räknade kallt med att även i4 hade ratt som kände av om man håller i den, har aldrig kört en i4 med funktionen, bara i5 och i7 och där behöver man ju inte snurra på ratten. En bil i i4ans prisklass borde verkligen kunna känna av… Nåja, då bestämmer jag att det är uruselt och inte saknar det :wink: Lämnade pressbil idag så nu blir det äntligen att få köra BMWn lite också, inte bara se på den. Ner till Tyskland nästa helg och snurra runt så räknar med 4-500 mil bakom mig när juli är över :smiley:

2 gillningar