Vilka märken har bäst mobilapp

Potthål → pyspunka → behöver jag pumpa innan jag åker? Högst aktuellt för mig :slight_smile: Tittade efter om jag kunde se det i Tesla-appen idag, men verkar inte så.

Såhär som kan kan i kinabilar menar du? :wink:
Tycker det är rätt meningslöst själv för det går fortare att kolla det från förarsisplayen :sweat_smile:


Föredrar själv iTPMS istället där man slipper sensorerna i hjulen med tradeoff att man inte ser trycken, något enstaka hg hit eller dit spelar ingen jätteroll…

Jo, det går snabbare att se i bilen, säger inte emot det. :wink: Handlar mer om jag behöver åka 10-15 minuter tidigare än vanligt när jag ska iväg och jobba. Macken där jag fyller på luft ligger 5 minuter åt fel håll. Men det är ju ett högst tillfälligt behov tills däcket är fixat, så 99,9% av tiden skulle det vara “onödig” information.

Sen apropå ämnet, bästa mobilapp, Teslas app är nog relativt bra. Men jag saknar en bättre schemaläggning eller automationer i Teslas app, typ det som går att göra i Tessie. Vill kunna välja mer detaljerat än “Hela veckan” eller “Vardagar” när jag schemalägger förvärmning. Men jag har läst någonstans att Elon är emot hemarbete så det där med att åka till jobbet bara 2-3 dagar i veckan kanske han inte fattar att folk gör. :grinning:

Man kan ju självklart se trycket i däcken i Teslaappen också, dock så är det ju inte live så att säga, utan senaste värdet vid körning, hur funkar det i “kinabilarna”?

Swipa uppifrån för att uppdatera. Så man kan få det “on demand” s.a.s.

Ah nu hittade jag det. Ikonen längst upp till höger i menyn “Reglage”. Tack!